دانلود آهنگ جدید معین به نام شمال

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید و زیبای معین به نام شمال

DL New Music , Moein Called Shomal

از رسانه آهنگ بشنوید و لذت ببرید .

دانلود آهنگ جدید معین به نام شمال

دانلود آهنگ با کیفیت – ۱۹۲

Download

دانلود آهنگ با کیفیت – ۱۲۸

Download

متن آهنگ شمال :

هوا ابری و من با چشمای تر
دوباره بدون تو میرم سفر
شبیه یه تصویر بی حس و حال
دوباره بدون تو میرم شمال
با من حسرت پرسه تو اسکله

متن اهنگ شمال معین

هوا ابری و من با چشمای تر
دوباره بدون تو میرم سفر
شبیه یه تصویر بی حس و حال
دوباره بدون تو میرم شمال
با من حسرت پرسه تو اسکله
کنار تو با کمترین فاصله
با من عادت غرق دریا شدن
به عشق تو تو دلت جا شدن
کدوم ساحل دنج پهلو
بشینم ردی از بوی تو
صدف ها صدف اوج غم با منه
دل تنگمو صخره پس میزنه
شمال و غروب و معمای تو
کدوم روز خوب تماشای تو
امان از لب جاده و بفض من
می بارم برای سبک تر شدن
کدوم ساحل دنج پهلو
بشینم ردی از بوی تو
صدف ها صدف اوج غم با منه
دل تنگمو صخره پس میزنه

  • ۹۴/۰۲/۳۱
  • Yashar Gh

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی